Biežāk uzdotie jautājumi

Mēs apzināmies, ka luksusa preces iegāde ir rūpīgi pieņemts lēmums

Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz Jums interesējošu jautājumu šajā sadaļā, nekavējieties uzdot jautājumu mums tieši!

PAR MUMS

CHRONO ir ekskluzīvs luksusa pulksteņu, rotaslietu un aksesuāru katalogs. Mēs piedāvājam plašu preču klāstu no atpazītiem brendiem par lieliskām cenām.

Uzņēmums veiksmīgi darbojas jau kopš 2010. gada. Mūsu ekskluzīvā pieredze luksusa aksesuāru pārdošanā ir piesaistījusi lojālus klientus Eiropā un visā pasaulē.

CHRONO augstu novērtē ilglaicīgu sadarbību ar klientiem, vienmēr tiecoties izpildīt katru prasību, kā arī piedāvājot visaptverošu klientu apkalpošanu - no konsultācijām pareizā aksesuāra izvēlē līdz pasūtījuma piegādāšanai līdz durvju slieksnim.

Mūsu veiksmīga sadarbība ar klientiem un reputācija ir mums nozīmīga; mēs tiecamies nodrošināt tikai labāko klientu apkalpošanu jebkurā pasaules valstī.

Vai visas online kataloga preces ir oriģinālas?

Jā, visas CHRONO online kataloga preces ir oriģinālas, un tiek piegādātas to oriģinālajā iepakojumā ar autentiskuma sertifikātiem un ražotāja garantiju.

Kā es varu pasūtīt no CHRONO?

Pasūtījumu no CHRONO var veikt:

  • veikalā
  • online
  • pa e-pastu
  • telefoniski

Prece, kuru vēlos pasūtīt no CHRONO, nav noliktavā. Kā es varu to pasūtīt?

Ja prece, kuru vēlaties pasūtīt no CHRONO, nav noliktavā, pasūtījuma veikšanai būs nepieciešams veikt priekšapmaksu 20-30% apmērā no preces cenas. Kad prece tiks saņemta CHRONO, pasūtījuma un pirkuma pabeigšanai būs nepieciešams apmaksāt atlikušo summas daļu. 

Vai ir iespējams saņemt klientu apkalpošanu vairāk kā vienā valodā?

Jā, CHRONO piedāvā klientu apkalpošanu angļu, latviešu un krievu valodās.

Cik ilgi tiek apstrādāts pasūtījums?

Pasūtījums tiek izsūtīts kolīdz tiek saņemts pirkuma maksājuma apstiprinājums.

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

Mēs pieņemam sekojošos maksājuma veidus:

  • Bankas pārskaitījums.
  • Maksājumi skaidrā naudā pie pasūtījuma saņemšanas.

Kā es saņemšu savu pasūtījumu?

CHRONO pasūtījumu piegādei izmanto TNT Door To Door kurjera pakalpojumus.

Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?

Jā, uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta detalizēta informācija par pasūtījumu, tai skaitā arī sūtījuma izsekošanas numurs.

Vai es varu ierasties pēc pasūtījuma personīgi?

Jā, pasūtījumu ir iespējams saņemt Jums tuvākajā CHRONO veikalā.

Cik ilgi tiek veikta pasūtījuma piegāde?

CHRONO izmanto TNT Door To Door kurjera pakalpojumus.

Standarta piegādes laiki ir:

  • Baltijas valstīs - 1-2 darba dienas
  • Eiropas Savienībā - 3-5 darba dienas (1-2 darba dienas, izmantojot Express kurjeru)
  • Pasaulē - 3-5 darba dienas

Vai CHRONO veic piegādi uz Krieviju?

Jā, mēs piegādājam pasūtījumus uz Krieviju, ar iespēju ierasties personīgi pēc pasūtījuma kādā no CHRONO veikaliem Sanktpēterburgā vai Maskavā. Par piegādes iespējām uz citām Krievijas pilsētām sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem.

Vai visas preces ir to oriģinālajā iepakojumā?

Jā, visas CHRONO online kataloga preces tiek piegādātas to oriģinālajā iepakojumā ar autentiskuma sertifikātiem un ražotāja garantiju.

Vai mans pasūtījums ārpus Eiropas Savienības iekļauj arī nodokļus un muitas nodevu?

Nē, CHRONO neuzņemas atbildību par nodokļiem vai muitas nodevām ārpus Eiropas Savienības. Sīkākai nformācijai sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem.

Vai CHRONO pārdod lietotas preces?

Visas CHRONO kataloga preces ir nelietotas, ja vien nav norādīts citādi. 

Cik ilga ir preces garantija?

Starptautiskie garantijas noteikumi un nosacījumi ir atkarīgi no ražotāja, un ir mainīgi, sākot no 24 mēnešiem līdz 5 gadiem.

Vai CHRONO ir autorizēts dīleris?

Nē, CHRONO nav online kataloga pārstāvēto brendu autorizēts dīleris.

Uzdot jautājumu

Mūsu pārstāvis sazināsies ar Jums tuvākajā laikā

Paldies!

Jautājums nosūtīts!
Atgriezties uz jautājuma formu